Äntligen klar !

Nu har jag städat hela dagen nästan eller ja i 2 timmar haha..
För i morgon så ska vi fira matte så då kommer våra familjer och släkt hit så då måste det vara fint ju :P
Och jag måste ha en jävla otur igår alltså. Vi åkte och köpte pasta från ibbes och åt sen efter en stund då vi skulle lägga oss börja jag må jätte illa.Så jag kräktes en gång på kvällen,det var hemskt för jag har inte spytt på flera år.Bläää.
Tror det var maten eller nå för jag kräktes bara en gång och efter det mådde jag bra.
Sen så har jag haft ont i mitt ena öra ett tag och helt plötsligt så började jag blöda i örat och så kom det massa skit där i från.helt skumt.Men ska avvakta över helgen tills jag går till vårdcentralen..
Hehe kanske inte så nice inlägg detta blev :P

Ikväll blir det lugnt.Vi ska nog glo på nån film och sånt,ska även ut och handla allt som ska vara till fika och tårta.
Så ska vi fira matte i morrn ju sen på kvällen kommer robin & Ein till oss.Vi ska basta och bubbla lite.
Kul =) Alltid lika trevligt..

Nej nu ska jag fixa mig,matte kommer snart hem..

Puss&Kram

I morrn kommer pappa hem från thailand =) Äntligen får jag tillbaka min data !



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för i Lördags :) Hade jätte roligt. Ses snart igen. Puss

2009-03-16 @ 15:08:56
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback