Tjohooo..

God morgon ! Trött som jag är, men det är väl inget ovanligt.. Men hoppas tröttheten kommer försvinna sen när man har börjat knapra dom där tabletterna..
Idag är det underbara fredag =) Folk tar studenten idag här i västerås. synd för dom att studenterna inte fick nå sol idag.
Jaha vad ska jag göra idag då ? Jo jag tänkte väl ta och snygga till här hemma,spela i max en timme (har fått börjat att sätta tider på mig själv,annars sitter jag i många timmar och spela) och göra klart en uppgift så jag kan skicka in till skolan mitt arbete..
Matte ringde och sa att han köper vinet idag som jag vill ha.Har längtat efter det massa,älskar det vinet så gott..
Så det blir väl ett eller två glas vin ikväll kanske.

nej om man ska ta och käka frulle och sen kolla på våra bästa år..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback