Tisdag !

Gud vad skönt det var att sova inatt och jag låg och drog mig i sängen skit länge sen kom jag på att nån gubbe skulle komma och fixa våra ventiler idag så jag bara flög upp när jag hörde en bil och det var ju han,så fort på  med kläderna, hade precis sätta upp håret så ringde han på dörren.snacka om att jag var snabb,vi bor ju lixom på första våningen :P

igår skulle jag kolla mina födelsemärken hos läkaren ju aa visst,när vi kom dit så var det en jätte lång kö in till värdcentralen,det var MINST 60 st som stog där,jag vände ju på en gång och åkte där i från.inte fan ställer jag mig som kanske 68:e person på 5 läkare,och bara gamlingar så det tar väl 1000 år,nej tack.Då betalar jag hellre 120 kr hos läkaren nån annan dag. Men vill iaf dit och kolla den ena födelsemärket.
Vi åkte då och köpte mat och hem till anna och satt där och käka och träffade oliwer en  stund.
Sen åkte jag,matte och anna och bytte däck på annas bil.

Nu sitter jag här och är inte alls sugen på att plugga,det är SKIT svårt.
Började igår och läsa medecinsk grundkurs. och jag fattar nada..
Men det är inte mycket jag ska göra idag. så jag tror jag ska spela lite the sims 3 en stund och sen plugga..

Pussssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback