Sverige !

Idag är det sveriges nationaldag ju. Har inte märkt så mycket av det faktis. Men det hade väl varit massa saker på stan idag hörde jag..
Idag har vi båda varit soffpotatisar,har varit grymt  seg.Matte har varit och är piss dålig.haha,han får skylla sig själv.
Jag avr ju på bjurhovda igår kväll och drack vin med morsan och sånt.
Sen drog vi till krogen och drack vidare.Det vart rätt mycket folk på slutet. Jag drog hem vid tolv tiden..
Matte ringde då också och sa att han snart skulle komma hem.
Men 02,40 kom han hem och full som ett svin :P Men skönt att han somna på en gång när han la sig,.
Har bara varit och handlat pizza idag och så har vi kollat på tv4 film på astrid lindgrens favoriter =)

Få se vad som händer ikväll.Det blir väl filmer antar jag men jag börjar känna mig rastlös och vill göra nått.
Johan ringde matte tidigare så vi får se om nått händer ikväll.

Nu ska jag titta vidare på tv.. och väcka matte för han sover IGEN !

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback