Skönt..

Tack min underbara mormor att jag fick pengar av dig.
Nu känns allt skönt för tillfälle att räkningar är betalda =) och även fick lite kvar att leva för.
Aja har ont i skallen och är trött,det är väl detta väder som gör det.Det trycker i hela huvudet :/
Så det blir att åka och handla när matte kommer hem och sen hem och göra mat.
Sen lägga sig i soffan och kolla på film och bara ta det lugnt.

i morrn så ska matte åka cocart med jobbet sen ner på sjökrogen och käka,tror han skulle ut efter det till bill o bob eller nå.
Jag ska nog gå till bjurhovda och umgås. =)
resten av helgen blir lugn. På söndag så ska väl rösta och sen till mormor och fika för hon fyller år och efter det åker vi till skultuna till pappa och grilla.Hela familjen kommer vara där,vi ahr inte varit samlade sen alla flyttade hem i från.
Så det blir pappa,agge,jag,matte,malin,johan.marie,kim,jonas och hans tjej tror jag,vet inte men jag skulle tro det för vi tjejer,våra killar kommer ju :) Ska bli kul att träffa dom =) Saknat massor.
Så vi blir väl 9-10 personer =)
Tänk när vi alla tjejer bodde hemma och alltid hade våra killar hemma också,då var vi 8 st.Så jag förstår nu varför det vart så dyrt med mat  för pappa och agge hehe..

Nu ska jag prata vidare med folket.Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback