Regn !

Idag är jag faktis pigg och alert fast det regnar och är tråk ute.hehe.
Och cp Csn har jag väntat pengar i från nu i över 2 månader så min mobil räkning låg jag efter med och idag stängde dom av den =( Piss..Men fick låna pengar av min snälla mormor så jag ska snart gå och hämta pengarna och sen in på banken och sätta in dom på mmitt konto så jag betalr via internet så dom sätter på min mobil idag =)
Blir galen på csn,väntar på posten varje dag och tror att det ska komma från dom där det står när jag ska få mina pengar men det kommer aldrig så jag ska ringa dit nu och kolla men får säkert samma svar som alltid : det tar ett tag du får vänta..
MEn va fan dom måste förstå att folk behöver pengar för att kunna betala sina räkningar m.m. IDIOTER !!

Nej jag måste göra i ordning mmig nu för att gå till mormor och hämta pengarna.. Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback