Onsdag!

Idag känns det lite bättre i bena och rygg men igår kväll var det hemskt.Varje gång jag skulle gå upp från soffan fick matte hjälpa mig och jag bara skrek av smärta..Fattar inte vad jag har gjort.Hehe..
samma idag också dåligt väder=cp trött..

Idag måste jag göra det tråkigaste som finns i världen och det är att putsa fönstrena :( Jag måste verkligen det.
Katternas nosavtryck är ju på varenda förnster..
Bara inte kiwi försöker hoppa ut eller nå haha..
Ringde även nisses igår och kolla när våran nya soffa kommer.Dom sa att den kommer den 10:e.Det är om en vecka :( Jag som ville ha den nu till helgen ju.. Mattes föräldrar ska ta våran soffa vi har nu.Så det e skönt att veta att vi blir av med den iaf.

Nu har jag även köpt skit fina ljusgrejer ut till balkongen =)
Längtar till mattes semester massor. Vill åka iväg och göra nånting och bara kunna vara uppe länge och att det är varmt på kvällarna <3<3
Nu är det 2 veckor och några dagar kvar tills det är bröllop =) Ska bli skit roligt.Jag älskar att gå på bröllop.Och ska även få träffa mina kusiner jag inte har sett på flera år.Ser mycket i fram mot det. Undra när jag ska gifa mig ? Haha.
Matte och jag pratade om det igår han ba : Den dagen jag gifter mig vill jag inte att alla i släkten ska komma.
Då vart jag besviken för det vill jag för jag vill ha ett JÄTTE stort bröllop =)

Nej nu ska jag äta frulle och göra klart en skoluppgift...
Pusss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska först på bröllopet o kackala hehe

2009-06-04 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback