nått fel !

har skrivit flera inlägg nu i några dagar.
testar en gång till men dom försvinner bara..

Har endå inte hänt så mycket faktis.
Var ner på stan idag och letat klänning till bröllopet men hitta inget jag fasnade för. La undan en klänning men vet inte om jag vill ha den.Måste bestämma mig idag,i så fall åker jag och köper den senare idag.Vi får se.
Sitter och väntar på lena ska komma,ska förga hennes hår.
Sen blir det iväg och handla till midsommar och köpa skor till bröllopet och köpa nått till brudparet.
Kan inte skriva vad för jag vet inte om bruden läser min blogg :)

Ska bli kul iaf men bröllop och allt. I morgon så ska vi fira midsoomar hos elin och robin =)

Nu kommer lena..Puss
Köpte denna lampa i veckan

Och detta ljusslingorna men ska sätta dom nån annanstans i stället

Våran nya soffa =)




Kommentarer
Postat av: Mamma

vad snyggt det vart kram

2009-06-18 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback