när ska detta sluta ?

När ska det sluta regna ?? Eller jo jag läste på smhi att det ska regna enda fram till i morgon mot kvällen.
Men det ska vara molnigt till torsdag och inte så mycket sol vad det stog iaf =(
Ï fredags tog vi det lugnt bara,kolla på film m.m.
Och i går så ringde jag nisses och våra soffa hade äntligen kommit.Så vi ringde micke och han kunde hjälpa oss.Så vi boka kärra och åkte och hämta den och iväg med våra gamla eller ja dom var ju inte ens ett år. till lena och rolle.
Och på kvällen kom elin o robin hit =) Jätte kul. Vi kolla på filmer på tvn men pratade för det mesta så ingen fatta tillslut vad filmen handla om hehe.Kollade även på sommarkrysset men vi vann inga pengar heller :/
Prata om resor i höst. och vi vill alla åka till egypten :) Hoppas vi kommer åka.Skulle vara super roligt.

Matte åkte nyss iväg med anna till maxi och skulle handla. Blir tacos ikväll.mmmm gott ;)

Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har setat hela morgonen och kolla runt på olika sidor ;) hehe billigaste är på fritidsresor va jag har hittat hitils.. SKulle vara så himla roligt :D

2009-06-14 @ 13:51:21
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej , det var längesen ! Allt bra med dig annars? vet inte hur jag hittade dig här.

2009-06-15 @ 23:57:14
URL: http://MrsNathalie.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja de gör verkligen de :) Blev så glad när jag var hos läkaren och vägde mig igår.. Hoppas bara man kan hålla de här och fortsätta neråt och inte gå upp de igen ;) Pusspådig

2009-06-16 @ 11:00:58
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback