moln

Tänkte sätta mig på balkongen idag och sola men nu kom det moln =(
Hoppas det går bort om en stund så man kan sola =)
Fast var på björnön igår med mamma och solade,så på kvällen kunde jag inte ta på mina armar eller axel för det sved som fan.var helt röd.Men det har lagt sig bra idag..

Igår kom även johan hit,han skulle tatuera matte.Och det vart bra. Han gjorde typ en stjärna men längst ner på den vart det som en blixt eller hur man ska förklara,han satt den på lite över bröstet. Men den vart bra =)
Är grymt sugen på att gadda mig nånstans igen. Men det är säkert lång vänte tid hos tatuerare nu. Och jag orkar inte vänta och johan får inte göra den jag vill ha,för den är ju mycket avancerad.hehe.

Ska göra fukost snart och kolla på våra bästa år. Sen ska jag plugga. läser medicinsk grundkurs och det är fan svårt.Men kollade i böcken igår och sånt. Så jag börjar med den idag. Hoppas det går bra då =)

Puss Och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback