Midsommar och bröllop

På midsommarafton så åkte vi hem till Elin och Robin och åt väldig god mat och drack massa.
Det var en jätte trevlig kväll :)
Vi gick hem typ vid 02.00 för taxin kom aldrig så vi fick gå..Men det gick fort,fick där i mot skavsår av mina nya skor.

På lördagen kom pappa och hämta oss,han kom åkande med en mustang cab

Så ni som vet hur fort min pappa kör med sin dåliga bil,så kan ni ju räkna ut hur fort vi körde till skultuna =)
Jag fick uppgiften brudparet att filma bröllopet. Så det gjorde jag.Men sen på festen fick farmor ta över.
Det var ett jätte fint bröllop. På festen så gjorde vi olika "lekar" och sen vart det första dansen och kareoker.
Men vi fick lov att åka hem lite tidigt för annars hade vi inte haft skjus hem men det var iaf jätte snällt av anna och mange att komma och hämta oss.vet inte hur vi hade kommit hem annars.

Idag så åkte vi till erikslund och handlade blommor m.m till balkongen så nu är det enu mer trevligare där ute.

Slänger in lite bilder från igår och nått video klipp,fast när dom dansar och det är filmat länge så är det inget ljud på den,vart nå fel på kamran :/










Nu ska jag kolla på tv.. Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej isabell!

Jättefina bröllopsbilder på mig o rickard...

Jaha så nu är man en film sjärna på u tube...Ler..

2009-06-22 @ 21:59:16
Postat av: bella

Hej.. Ja dom vart fint =) Ja jag fick lov at lägga dom på min sida där för att kunna lägga in dom här =) Kram

2009-06-22 @ 22:08:23
URL: http://b3lla.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallå gumman! Ska vi träffas i helgen och gå på cityfestivalen eller vad den heter nu :P Pusspådig

2009-06-23 @ 19:47:45
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback