michael jackson död !

Jaha nu har michael jackson dött. En stjärna som var jätte stor. Men man visste nästan det att han snart skulle dö
när man ahr sett bilder på han i rullstol m.m.
Men han skulle ju göra comeback. Men det vart inge med det heller. michael Jackson = The king

    michael jackson          Här förs hans kropp bort.   Fansen sörjer

Igår så tänkte vi dra ner på rix fm festivalen men så sa matte till mig
-Vill du verkligen åka ner.
Jag- Nej det spelar ingen roll
Matte- Men vi åker i stället och köper en tv.
Och det vart så vi gjorde det också. Helt inpuls köp hehe.
Men vi köpte en 42" och den vart jätte stor i vårat vardagsrum. Tur att vi inte köpte 47" som vi tänkte,.
Så nu måste jag köpa sånt ställ så jag kan hänga upp den gamla på väggen i sovrummet.

Mamma kom hit i morse, jag gjorde slingor på henne och så käka vi frukost ihop.
När hon drog så började jag städa på en gång,såg ut som hej kom och hjälp mig här hemma.
Och nu är det helg ju så då vet man aldrig om nån kommer och hälsar på så då är det bäst att det är städat hehe.
Så nu är ni välkomna alla hit hahaha.
Har tagit en paus nu men ska forstsätta städa nu..

Puss och kram



R.I.P   M.J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback