Längtar till ungdomen !

Igår kväll låg jag och matte och pratade om framtida barn. låg och tänkte den dagen dom kommer upp i tonåren.
Och ta med dom från början på AIK matcher och sen ska man sitta och vara orolig när dom är ungdomar och kommer säkert vilja gå på matcher själva och börjar festa och sånt.Jag sa till matte att jag kommer vara ett nervrak hemma när dom är ute på fredag/lördag kvällar. Men endå så har man nyss varit i den åldrern och då fatta min inte varför sina föräldrar var oroliga för och tjatade om saker men nu fattar jag det,jag kommer fatta enu mer när den dagen kommer. hehe.det är roligt att sitta och tänka på såna saker. Men endå kommer det bli så otroligt roligt när dom är i tonåren.
Sitta och prata om killar/tjejer och kunna umgås endå på ett bra sett.
Jag vill vara den mamman som min barn kan prata om precis allt med som jag alltid har kunnat gjort med min mamma.
Och jag vill vara den coola mamman haha :P

Puss Och Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du känner så..nu kom en tår..du kommer att bli bästa mamman

2009-06-12 @ 15:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback