Jaha idag försvann solen

Nu pissar det ute för fullt :( Vi som har haft sånt underbart väder.Det hade ju varit rekord varmt hela helgen.
Har dock inte kunnat suttit i solen,för jag har hållt på och dö av värme..haha.
Men hoppas det blir fint väder till helgen igen.

Igår så åkte jag och matte till hälla och köpte en matta till balkongen. Vi valde kanske inte den bästa färgen men tanke på allt skit som kommer att synas men det är bara att damsuga,allt är fan bättre än golvet vi hade innan.
Nu känns det mycket trevligare att sitta där ute.Fattas bara lite blommor som jag ska hänga på väggen och sen ska jag köpa lite ljus och sätta där ute.
Men idag har jag så otroligt ont i ryggen och låren efter jag har bärt all gamal trall ner i källaren själv. Men va fan jag fyller ju bara 21 år och det känns som jag är 91. Det lilla minsta som är tungt som jag bär får jag ont i axlar och rygg =/
Hej pensionärslivet !

Måste iaf kasta i en maskin med tvätt idag och försöka palla mig till kiosken.
Nej ska ta och göra frulle och kolla på våra bästa år.
Känns som jag snart ska somna(det är ju vädret som gör det)

Pussss hej



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig..ni har så fint i erat hem så msn har lust att sno den ..ler

2009-06-03 @ 07:50:01
Postat av: bella

du får gärna ta lägenheten haha..

2009-06-03 @ 10:03:09
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback