Jag döööööör !

Jag är helt ärlig snart flyter jag i väg. Jag kommer snart fly till antarktis och ligga i en snödriva..
Jag vet att man har tjatat att värmen ska komma men nu är det fan för jobbigt.kan det inte vara lite svalare men endå fint väder ?
igår kväll hade vi 27 grader hemma när vi skulle sova. Det tog 3 timmar för mig innan jag somnade..
Och trött är jag nu oxå,vart skit trött efter maten,matte somnade en stund.
Men måste snar åka ner till posten och posta ett brev.
Sen blir det hem och kolla på tv.ska se paris hilton,det är ju inget så bra men jag måste alltid endå se. Haha.

idag  har jag bara försökt och pluggat men har inte gått så bra i denna värme.tyvärr men ahr fått lite gjort iaf.

Nej det är smäll hett i datarummet så nu måste jag gå..

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Elin

Nej säg inte så gumman! Nu vill vi ha varmt. Du få gå naken hemma istället ;D De skulle nog grannarna tycka om.



Sol sol sol :D Pusspådig

2009-06-30 @ 22:28:34
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback