Födelsemärketskontroll

Förra veckan fick jag hem ett papper från min vårdcentral att jag får kosnadsfritt gå och kolla mina födelsedagsmärken så det inte är nå fel på dom(hudcanser eller nå) så jag ska dit idag och kolla dom,det e ju bäst att göra det när det är kosnadsfritt och allt :) Är lite orolig över 2 st jag har men vi får se vad dom säger.
ska även ringa läkaren och boka en tid för en annan sak.
I morse när jag vaknade så var det jätte fint väder ute,tänkte då att jag skulle sätta mig i solen efter våra bästa år.
Ahh visst,nu har det ju kommit massa moln =/
Har tvättat en maskin nyss och så behöver jag inte städa idag :D wiiie,så jävla skönt och vakna och det var städat,Då  behöver jag inte tänka på det idag. Så då kommer dagen bara bestå av att plugga..

Fick nyss kort från Elin & Robin som är i thailand eller dom kommer hem i natt :D Åhh va roligt,har saknat dom massa så nu kommer mina helger vara räddade igen hehe.Har ju alltid träffat dom varje helg hur länge som hellst.
och så försvinner dom så där,det e ju inte kul :P
Men vi har ju haft fullt upp varje helg nu,det har ju varit nånting varje helg så det har gått bra endå.Annars om vi inte haft nått att göra så hade jag blivit galen av att dom hade varit borta hehe.
Så denna vecka ska vi få träffa dom igen,SKönt..

Denna helg ska vi inte dricka nånting,har varit alkohol varje helg ett tag nu,har varit nånting hela tiden.Så det blir en vit helg nu men veckan efter så är vi tillbaka till alkoholen igen,på fredagen är det midsommar och på lördagen är det bröllop :) Gud vad jag längtar till bröllopet.Ska bli så otroligt roligt och att få träffa släktingar man inte har träffat på flera år.

Och så är jag glad att det gick så bra för piratpartiet igår också =)

Nej gud vad mycket skit skrivet det vart,men ville bara skriva av mig lite.,
Nu ska jag hänga tvätten och sen plugga..
Håll tummarna att allt är bra med mina födelsemärken. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback