en sväng till skolan

Igår kom mina underbara vänner elin och robin hit och hälsade på ,så skönt att se dom efter dom har varit borta så länge eller ja 2 veckor men det känns länge =)
vi satt mest och prata massa..

I morse åkte jag till skolan för att prata med kristina som jobbar där. Vi pratade om min dyxelexsi eller hur det stavas.
Så jag ska få massa hjälp av henne. Och så fyllde vi ett intyg csn ska ha så nu ska jag fan ha mina pengar.Hon skulle skicka in det idag.
När jag kom hem pluggade jag lite sen spela the sims 3 och bara lyssnat på musik m.m.
Ska ta och gå en sväng till mormor. Snälla mormor <3

Disse ligger på sjukan =( Men det kommer gå bra det vet jag. <3
Tack Mamma,mormor,matte och pappa för ni har hjälp mig så mycket nu på sista tiden,ni är guld värda.Älskar er <3

Slänger in lite musik jag ahr lyssnat på idag..Pussss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback