En kortis då..

Blir att skriva en liten kortis här nu. Har lite brottom, mamma kommer snart och hämtar mig,vi ska ut till björnön för att sola och ta våra första dopp idag =)

Helgen har varit jätte bra.
i fredags så kom robin och elin hit vi alla hade köpt grekiska så vi käkade sen satt jag och elin ute på ballen hela kvällen och prata om precis allt.
Det avr jätte skönt och en mycket trevlig kväll.Tack vännen <3

I lördags åkte jag,matte och micke ut till björnön och grilla och tog det lugnt. Jag ahde tänkt att sola men det blev
skuggan hela tiden,vart skit varmt.
Sen åkte vi hem och johan ringde och ville komma. Så han och Moa kom över,jag och Moa satt på balkongen och pratade,sen var vi med killarna och spelade rock band.
Vid halv elva bestämde vi oss för att dra ner på cityfesvtivalen.
Träffade mattes jobbarkompis och han hängde med oss. Och Det var fullt med folk på alla krogar och pubar över allt. Och fick även stå vid baren utan resultat i 30 min. Så klockan började närma sig 01 då det stängde så då skjusade moa hem oss. Tack =)
Jag och matte la oss och kollade på film när vi kom hem I tacket lyser stjärnorna, den var jätte bra tycker jag =)

Söndagen bestog bara av att vi åkte med svärmor till bingon i skultuna och spelade. Men helvete var varmt det var,höll på att dö..

Vart inte så litet inlägg men nu mÅste jag verkligen dra..
Pöss på er



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst blir man lite rädd :P Sjukt ju..

Snart äre power meet ;D Yeah kommer bli grymt kul.

Pusspådig

2009-06-29 @ 14:06:25
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback