En dag i skultuna!

Idag så var vi till resmilan och röstade,efter det så gick vi upp till mormor och morfar för att fira mormor som fyllde år =)
Vi käkade tårta m.m.
Efter det så drog vi direkt till pappa i skultuna,jag och matte var lite tidigare så matte hjälpte pappa med hans data som vanligt haha.Sen gick vi ut i trädgården för att börja med grillen,så kom Malin och Johan,satt och pratade med dom en stund.Sen kom Marie,Kim,Jonas och Sofia. Pappa och Agge bjöd på kött och potatisgratäng och sallad.Sen var det nån god kaka med jordgubbar och grädda som efterrätt.jätte gott var det.
För vi var så många så fick vi ha två bord. Och Marie och kim satt med mig,matte och pappa.Det var jätte kul att träffa marie,har inte träffat henne på jätte länge.Och så var det också kul att träffa hennes kille kim som jag aldrig har träffat.
Vi åkte hem strax innan halv sju,så marie och kim åkte med oss hem.Och nu hade marie flyttat in hos han så vi bor ju nära varandra,det är ju bra.då kan man träffas mycket oftare =)

Ja och i morgon är det måndag.ny vecka och nya tag.Är bara skola en gång denna vecka har jag för mig.blir att träffa läraren och prata massa om nånting hon ville ta med hela klassen så vi förstår eftersom vi ska börja med en ny kurs snart.
Och det skulle väl bli någolunda väder denna vecka också..

Nej ska ta och plocka i ordning lite här hemma.Konsig nog är det matte som har sakt att vi måste göra dt fast det kanppt är stöktigt.Duktig kille.Och så höll jag på och svimma här om dagen när jag kom hem,för han stog faktis och diskade.haha.Han börjar bli bättre och bättre på sånt här nu.Bra älsk <3

Puss och kram alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback