DFG ?

Orkade inte städa nå mer.Jag gjorde bara vardagsfönstret och tog disken..Det var så jävla tråkigt.
Och så ringde det privat nr till min mobil.och jag svarade och ingen var där sen ringde det igen och jag svarade lite arg och ingen där igen och till slut skrek jag HALLLLÅÅÅ !!! och då hör jag en röst som ba är det isabell ?
Och det vissa sig till slut vara en försäljare haha stackarn. Jag trodde nästan att det var den där killen från DFG som ringde förut och hota mig..Men tror den idioten inte vågar inga nå mer.haha. :P
Vilken jävla pajas det var alltså.Först var han skit kaxig och skrek HATA AIK och sen ba viska han DFG hur länge som helst.och höll på hur mkt som helst sen fick han veta att jag hade polisanmält han eftersom han sa att han skulle döda mig och min familj och då vart han skit rädd.Haha..
skulle faktis vilja träffa den pajasen och se vad det är för tönt..

Nej slut pratat om tråkiga saker.Orkar inte tänka på såna idioter..

Snart kommer matte hem så jag ska börja föbereda maten,det blir chili con carne =) Men matte får ta över när han kommer hem för jag älskar hans chili con carne ;)

Puss <3



Kommentarer
Postat av: Lilja

DFG? vad var det för nolla?

hur gade han fått tag i ditt nr?

2009-06-03 @ 17:01:25
URL: http://alexandralilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback