VArmt varmt varmt.

Vaknade för en stund sen och flög upp ur sängen,svetten bara spruta.
Öppna balkongdörren och satt på alla fläktar. Och kollade hur varmt det var inne och det var 32 grader inne :O
Fattar inte hur det kan bli så varmt här inne.
Och jag känner mig konstig i magen typ orolig för min dröm i natt var inge rolig.
Det var en sån tråkig dröm då alla bara svek med i den.
helt sjuk. måste fråga alla jag drömde om idag om dom är sura på mig haha.

Ringde mamma nyss men hon skulle ringa upp snart,jag hoppas hon vill åka och bada för det vill verkligen jag göra.
Svalka av sig och sånt.

Nej nu ska jag göra i ordning mig.puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Men stakars er hur kan ni ha så varmt inne? Verkar ju helt sjukt. Kan du inte göra så de blir korsdrag någonstans? Pusspådig ;)

2009-07-01 @ 13:16:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback