Trötter !

Gud, sitter här och gäspar för fullt. Fattar inte hur jag kan vara så här trött.
Gick upp vid elva idag ju.
Blir att lägga sig och läsa snart och sova.
har nyss kollat på film ralliraita hette den, en finsk komedi,inte så bra men gick och se på..

I morgon så ska jag,matte,lena och oliwer åka till Sätra brunn och göra nått hehe. Vet inte riktigt vad vi ska göra där.
Blir väl att gå och kolla och fika och sånt bara.
Synd bara att vi inte har nå sommar i detta sverige. Och vågar inte åka utomlands heller för den där jävla svininfluensan.
Fast man kan lika väl få den här också men jag undviker att träffa folk som har varit i utlandet eller har varit med folk som har varit där,så kanske man inte får den..

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängendax och läsa ett tag.

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback