Hur ska man göra ??

vaknade för en stund sen,har sovit skit länge.Men det är så jävla mörkt och tråkigt ute så då blir det att man inte vaknar.
Helgen har varit helt kanon,gick lit fort bara men annars skit bra..

I fredags
så hade vi myskväll hemma.Vi kolla på film och myste bara =) Skönt..

Lördags så drog vi på dan iväg och tvättade bilen sen åkte vi till skultuna för att hälsa på pappa och hämta lite räkningar =)
Det var mkt trevligt..
På kvällen åkte matte och hämtade elin och robin, Vi körde lips och drack lite =)
Sen vid 21 tiden drog vi ner till källaren och basta och bubbla,fast elin och jag bubblade nästan hela tiden haha..
Sen tillbka hem till oss och satt och prata,mkt tårar rann för allt skratt,höll på att dö hahha..
Vid ett eller nå så tog dom taxi hem och jag fick matte i säng vid 03 typ..

Och igår så var det en sån dag man inte palla göra nånting..Vi låg och kollade på film och sen vid 18 så drog vi ut och handlade och hem och gjorde mat och kollade på film och spelade lite lips sen god natt :P

nu är matte på jobbet och jag sitter nu och funderar på vad jag ska plugga till när jag är klar på den här skolan.
Jag har ingen anning vad jag ska plugga för något.Har hittat en sak som är lite intressant men den utbildingen finns bara i uppsala och jag vill ju ha här i västerås..I så fall om det är nån annanstans så vill jag inte plugga heltid på skolan för det skulle blit skit jobbigt att pendla då..
Så jag får tänka på saken och kolla vidare,men det är ju så jävla svårt !!

Nej nu ska jag käka frulle och kolla på en serie på svt.se sen börja med engelskan idag :O Kommer aldrig klara det,skit svårt,men får göra mitt bästa..

Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback