Grammis 09

Har nyss kollar på grammis 09 =)
Det var helt okej och är så jälva glad att amanda jenssen inte vann nått pris för jag tål inte henne :P
Annars idag så umgicks jag med min underbara mor,har inte träffat henne på ett tag.
Vi var ut till oden och släppte deisel och sen åkte vi hem till henne och laga mat och kollade på alla såpor :)
Pappa var här även på kvällen och hjälpte mig med matten :)
Slutprov nästa vecka,Gaaah !

I morrn blir det att gå upp i skaplig till och åka ner på stan med lena :)
Trevligt trevlig.
Men får hoppas att inte DHL ringer när jag är på stan,dom får gärna komma när jag är hemma hehe :)
(Med min tvbänk)

Nu ska jag göra iordning mig för säng dax.

God natt alla ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa nej usch inte vill man att Amanda skulle få något pris.. Ja men oj de var ju biligt för hemkörning. De kommer bli jätte fint hos er med den där bänken :) Lycka till med slutprovet sen. Puss

2009-01-08 @ 10:00:17
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha ska ni.. Kul:) Vi har inte bestämmt än med de blir anntingen: Allt flyter, australia eller vi hade iaf tur med vädret igen.. Får se vilken de blir.. Vilken ska ni se och vilken tid? Puss

2009-01-08 @ 21:18:46
Postat av: Elin

jaha ska ni.. Kul :) Ja vi har inte bestämmt en riktigt.. Men de blir anntingen Australia, Allt flyter eller Vi hade i alla fall tur med vädret igen.. Men vi får se hehe Robin och jag är lite oänse om vad vi ska se. Vad ska ni se då? Vilken tid ska ni gå? Puss

2009-01-08 @ 21:23:27
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback