öm =(

Gud vad tråkigt det är med söndagar..Det finns knappt nått att kolla på tvn.
och klockan är nio snart och jag är inte ens trött ? Och ska lägga mig om ca 2 timmar.Hur ska jag kunna sova ?
jag och älskling låg i soffan nyss och myste,älskar att han ligger och håller om mig,jag känner jätte trygg =)
Vi ska äta korv med bröd snart.För vi är små hungriga. hehe..

Och jag har fått öma bröst =( Vet inte varför jag har det,har haft det snart i en vecka.Men dom är extra öma idag.
Varför kan man ha det ?
Hoppas det går över snart iaf..Är obehagligt att bara komma åt =(

nej nu ska vi käka korv hehe..

Puss och kram alla !



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske är med barn ...jippiiii me like bli mormor

2009-02-16 @ 07:49:54
Postat av: jeanette

Fan det är samma kurs som jag funderat på.. men då ska jag fan söka nu å inte i augusti. Ska söka till i april. Hoppas bara man komme rin så vi hamnar på samma vore ju skit kul!

Kram

2009-02-16 @ 19:05:41
URL: http://jeanettel.blogg.se/
Postat av: jeanette

Okej. Men jag kan ha det svårare å komma in det sa hon på VUC oxå.eftersom jag har gjort gymnasiet & har slutbetyg. Men jag ska skriva ner ett brev & berätta att jag gjorde ett felaktigt val till gymnsaiet. Och att jag jobbar inom vården nu & att jag känner att det rä det jag vill syssla med. med jag hoppas verkligen jag kommer in!

2009-02-17 @ 12:40:17
URL: http://jeanettel.blogg.se/
Postat av: Elin

Bebis på G eller? ;) Träffas i helgen gumman?

Puss

2009-02-17 @ 18:51:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe okej ;) Skämta lite bara.. Kan också få så där ibland.. De liksom gör skit ont så fort man stötter i dom haha! låter sjukt menmen.. Ja jag saknar er med.. Vi har haft så kul nu dom sista gångerna.. eller vi har alltid roligt. Men de har vart lite extra på något sätt. Så nu måste vi träffas snart ;) Love you darling. Puss

2009-02-17 @ 22:30:06
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback