En sak till !!

Det är ibland nån/några som skriver att jag inte kan stava då kan jag berätta en sak att jag inte inte alltid stavar rätt,jag gör så gott jag kan.Jag har dyslexi och det är att jag har läs och skriv problem men jag har mest problem med att stava..
Och jag har läst att flera hundra tusen i sverige har dyslexi..
Men då vet inte så då behöver ni inte skriva det längre.Jag vet redan att jag inte stavar 100% bra varje gång..



Nu ska jag kolla på tv.Matte kommer när som helst hem..

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet alla fattar inte läget kram din mamma

2009-03-01 @ 09:57:53
Postat av: Elin

Hej gumman ;) Bra skrivet. Samma sak för mig. Ja vi hade jätte bra i stuga bortsätt från att vattenpumpen gick sönder där uppe. men men. Så vi blev lite sena hem igår. Synd att vi inte hann träffas.. Jag saknar ju dig :) Kan vi inte träffas något i veckan? Jag har lite kläder som du ska få. Om du tycker om de förstårs ;) Pusspådig

2009-03-01 @ 11:16:47
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Katrine Plommon

Hej Isabelle de finns tre plommon på Ica som innehåller en miljon. Du måste hitta dem ett av plommona är mer lila än de andra och ett är lite saftigare och det tredje åt du igår? Du är värd miljoner =) och kastrerade torskpaneter är likgiltliga också. Om du tittar upp i taket ser du en lila ros som har flugit från neverland för att äta creps på tisdag nästa vecka. Oxarna jormar då som ett brusande tåg schiffong.. / katta

2009-03-02 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback