Är lika trött som en död !

Herregud vad jag jäspar. Är trött på det här nu att aldrig få sova.
Gick och la mig 22,00 igår kväll och somnade inte för än 03,30 ungefär,sista gången jag kolla på klockan var det halv fyra.
Och jag prövade massor,gick upp och rörde på mig,la mig i soffan och kolla på tv och massor med annat. Men somna aldrig.men efter 4½ timme så somna jag till slut.
Det är så här nästan varje natt,vet inte varför.
Ska ta och ringa läkaren idag om man kan få nått så man får sova.

Har inte skrivit på länge såg jag,men har inte haft nått speciellt att skriva om.
Inget har hänt,har pluggat massa denna vecka och i helgen gjorde vi lussebullar och knäck :) Gud vad gott det var med knäck ;)
Vi ska julbaka mer strax innan jul.
Nu vet man vad man ska köpa till nästan alla i julklapp,det är baa 2 st kvar som vi inte vet.
Och resten av julklapparna ska vi handla dan innan julafton då man får pengar igen. åååh jag vill inte handla då egentligen.Snacka om folk som kommer vara ute då och handla det sista.
Och alla tänker väl som jag att åka ut och stå där när dom öppnar.
Men man vet ju vad som ska köpas så då är det bara att dela på oss och speriga in i alla affärer :P
Jag längtar faktis efter julafton nu.Ska få vara med älsk hela julen :)
Men tyvärr så kommer jag inte fira med pappa för han har åkt till thailand.Dom kom fram inatt och kommer hem dan innan nyår.
MEn skönt ändå att slippa åka till sala för att fira jul. Måste ut till farmor med julklapparna dan innan julen också,så det blir stressigt denna dag haha.

Ska ta och käka nått nu och kolla på repris av DH. Sen ta och göra klart den sista uppgifterna som ska lämnas in,så är man klar med denna kurs också.Psykologi kursen börjar på måndag.

Ha det bra alla,jag lovar att jag ska uppdatera mer.
Puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback