Söndag eller ja natten till måndag.

Halloj..

Helgen har varit cool lugn,i fredags så var vi hemma och kolla på film m.m. som vanligt hehe.
och i lördags så var det att åka ut en stund till björnön,elin o robin kom även dit med ett bord till mamma.
Så efter det bar det av till bjurhovda på kalas. Svärfar fyllde år.
Käka tårta och fikade,sen satt alla på balkongen och pratade m.m.
Efter de åkte vi hem till elin och robin, där kollade vi också på film. och satt o pratade. Matte vart sen hungrig så vi åkte driven på mcdonald´s men va i helvete vad folk det var. Och så träffade jag även gamla klasskompisar från persbo =) Gud så vuxna dom killarna såg ut mot när vi gick i skolan hehe.

Idag så åkte vi med svärmor till lagår´n i skultuna för att spela bilbingo och vi trodde att vi skulle vinna pengar,men icke,det fick räcka att jag vann på internet igår 1400kr =)
Sen har vi käkat tacos och kollat på filmen baksmällen,den var fan bra ju,jag skrattade massa och även matte också och han brukar aldrig skratta till filmer haha.

Nej ska kolla lite mer på nätet och lyssna på musik.Sen sova..

Puss & Kram
God natt mina vänner !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback