Överdos med droger !

Nu har jag hört tillräckligt !!
På 2 veckor nu har jag hört att 4 st unga killar har dött av överdos(Mina vänners kompisar).
Jag tycker det är hemsk när unga dör.
Men jag förstår bara inte det där med överdos, Ska man hålla på med droger så sluta ta så mycket med droger,blanda droger eller dricka sprit och ta vissa droger. Det är ju då man får överdos. Varför måste ni ta så mycket ? ?
Förstår inte det.. Jag tänker på er alla anhöriga till dom som har dött och jag hoppas ni unga slutar upp med sånt skit !!
KNARK ÄR BAJS !!

Igår var iaf jag och matte ut till ängsö för att fiska för vi hade så tråkigt.
Vi hade jätte mysigt,såg solnedgången och det var sååå fint..
Sen åkte vi hem för att kolla på film men vart sugen på dricka så vi tog en sväng till okq8 och där mötte jag marie picasso. Inte så coolt precis, har ju träffat henne hos oss förut men har inte sett henne sen dess förutom i media och idol.
hittade ett gamalt klipp från Big Brother jag lägger in hehe..

idag har vi inte gjort ett skit faktis.. Tänkte åka och bada men så vart det piss väder. Så ikväll blir det onyttigt (chips och dricka) framför en flm.Och varma mackor..

Ha det bra alla och ta hand om er och era vänner o familjer










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback