Onsdag !

Vaknade med världens huvudvärk och hade ingen avedon hemma så jag hittade voltaren hemma och det var faktis bra
Min huvudvärk gick över ganska fort.
Ska erkänna att jag nte har gjort ett enda skit idag,har typ bara suttit och spelat Cake Mania 3 i många timmar sen så har jag lagat mat som inte vart nå bra,så vi får väl köpa en korv på annas jobb ikväll.hahaha,jag är fan sämst..

Just nu är det trivselfest på våran gård och det är nå band som spelar så det dånar in hit,men det låter fan inte så bra.
Dom spelar ju i otakt haha..
Matte kom nyss hem,han har varit och spelat golf med tobbe och freddan.

Fan vad nt jag har på mina skinkor idag =( För igår när vi var på massage så tryckte hon på några punkter som sitter där och jag kan knappt sitta för fan haha..Men gud så skönt det var igår,måste göra flera gånger. Och så var det nå punkter som satt på min rygg och hon sa att dom var jätte jätte hårde och dom ska vara mjuka.
Så hon frågade om jag brukar ha ofta ont i huvudet och det stämmer ju.
Så hon sa att jag ska gå till nån eller komma tillbaka och massera dom mjuka flera gånger så kommer jag slippa min huvudvärk. För är dom hårda så blir det jätte dålig blodcirkulation i mitt huvud och därför får jag huvudvärk..
Fattar inte varför inte mina sjukgymnaster har fattat det.dom har gjort massa annat.Därför ahr det vl inte hjälps att gå där.

Nu ska jag bytta om  och åka till anna.Pusss




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade också huvudvärk imorse, kanske berode på vädret? Jag följer gärna med dig om du ska dit flera gånger på massage ;) Ska vi ses i helgen? Miss you...Puss

2009-08-26 @ 22:16:55
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: Elin

Hej Vännen :) Klart vi kan ses på fredag. Ska bli kul att ses :) Puss

2009-08-27 @ 00:16:05
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: Linda.k

skulle inte du o din pojkvän gå ner i vikt?

2009-08-27 @ 11:53:13
Postat av: bella

Svar till Linda.k

Jo vadåra ? Om du mena att jag åt en korv med bröd igår så fick vi lov att äta det igår eftersom jag misslyckades med maten och hade verkligen inge tid att ställa sig och göra ny mat.

2009-08-27 @ 15:11:23
URL: http://b3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback