Ny vecka,nya tag !

Har nyss städat bort allt efter lördagens fest. Fy fan va äckligt det var,det var fullt med snus i flera ölburkar,undra vem de var som inte vet vad en papperskorg är för nått.
Nu är det fint igen. Det var första gången tobbe var hos oss,han tyckte vi hade jätte fint/snyggt hemma hos oss så det vart man glad av att höra..
Tobbe och jag satt och spelade närpoker ett bra tag på natten.Sen tog efter 02 tog jag,matte,freddan och tobbe taxi till hydro och käkade. Träffade även marie där med :)
Sen så gick jag och matte hem,var hemma vid 03 tiden.
Och igår så kollade vi på film hela dagen sen vid 17 tiden åkte vi till pappa för att fira han för han fyller år idag =)
Sen kom vi hem vid 20 tiden så då kolla vi på yttligare en film =)

Idag ska vi till ikea och kolla lite på saker. hoppas man kommer hem med nånting,är grymt sugen på att handla hem nya saker,hehe fast det är jag hela tiden ;)

Ska ta och göra iordning mig nu..
ha en bra dag.. Pöss

Grattis pappa på födelsedagen <3 älskar dig !



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis Bellas pappa ;) Allt bra tjejen?

2009-08-31 @ 15:50:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback