Massage

har inte skrivit sen i fredags såg jag,har inte haft tid med det,tyvärr..
helgen var cool lugn. På lördagen var vi på bio på sommar med göran,den var helt okej,kanske inte så bra som jag trodde den skulle vara men den får 7/10 av mig..
Sen åkte vi hem och kolla på tv och tog en öl.
Hade tänkt gå till fredde för dom drack men vart inte så...
Vi ahde trevligt hemma i ställe..

Igår så gick jag upp kvart i sju vilket jag inte har gjort på väldigt länge,gjorde i ordning mig och sånt och gick till mamma
för att vara med max när mamma var med disse till stömsholm,han vart kvar där,och jag hoppas det går bra för disse där <3
jag och max tog en morgon promenad i lite mer än 40 min,sen var även jag och mamma ut med han 2 gånger till och på kvällen var jag och matte ute med nisse i lite mer än en halv timme så mortion fick man verkligen igår.
Snart kommer mamma och hämtar mig,vi ska åka till SKultuna massage och spa och få klassisk massage i 40 min =)
Gud vad skönt det ska bli. Och just idag har jag så ont i nacke och axlar så det var ju bra.

Nej nu ska jag fixa klart håret. Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback