Lugnt idag

Idag blir det ingen träning. Idag ska vi tona rutorna på bilen,för toningen har kommit.
Sen blir det nya wallander-tjuven =)
Jag älskar wallander..
Gud vaknade i morse med världens huvudvärk och värken kom från nacken och gick upp. Så jag gick och la mig igen och vaknade kl 10 och då var den nästan borta. Men nu är det mycket bättre..
Fan va det regnade nyss,det var nog därför jag hade ont i huvudet. Får ont direkt när det blir lågtryck på väg. Men sen när de regnar så försvinner huvudetvärken,skumt.

Ska börja med maten snart,det blir fisk och sallad idag.
har faktis inte så mycket mer att skriva..

Hörs nog i morgon..
sköt om er !




Kommentarer
Postat av: Elin

Åå huvudvärk är aldrig roligt.Robin har också laddat ner den idag :D Så nu ska vi med kolla på den. Visst är dom bra ;) Går det bra med "det nya livet" ? Pusskram

2009-08-18 @ 17:12:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till med maten

2009-08-18 @ 18:31:38
Postat av: Elin

Ja, jag fattar inte hur man kan prata sådär? Känns så tillgjort, men jag tror fan att hon är seriös :P Sjukt!

2009-08-18 @ 22:08:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback