Lördag en liten besvikelse !

Hela kvällen har jag letat och letat efter skjus men ingen ställde upp. Och vissa drack redan.
Hade tänkt dra till skultuna till mina vänner.. Men matte hade folk här så jag har haft trevligt endå eller har,men dom göra massa annat nu.
Så jag passa på att skriva här några rader.
Ikväll så kom tobbe och freddan hit så kom även fredde och en till,fick hjärnsläpp nu så jag kommer inte på vad han heter,vi har spelat rock band,lyssnar på musik och bara haft trevligt.
Dom är kvar fortfarande men jag är seg som fan och hunrig,vet inte hur jag ska få mat.Finns inget hemma som vanligt på helgen.. Men men så är det.Få se hur det blir med mat.
Matte är mest pigg av alla här,alla är sega och matte är lika livlig som vanligt på fyllan haha..

Ska ta och sätta min på balkongen med killarna nu.
Skriver mer i morgon..

Pusss och god natt sen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback