Ingenting hände idag

Gud vad har dagen tagit vägen ?
Vaknade rätt sent så tänkte vi dra och handlade men strundade i det och sega framför tvn och datan sen började vi städa hela lägenheten och så var klockan 19,30 helt plötsligt.
Åkte nyss och köpte mat så nu har man ätit också.
I morgon åker vi till elins föräldrars stuga igen =)
Ska ha kräftskiva på lördagen och hoppas det blir fint väder så man kan sola och bada oxå =)
Ska bli roligt.
Våra underbara mammor kommer komma hit och ta hand om katterna i helgen. Kom känns inte roligt att lämna mina 2 älsklingar själva men jag kommer ju iaf inte åka iväg nå mer detta år i flera dagar iaf. Få se om matte drar till hagge nått i år. I så fall lär dom åka nu i agusti,hoppas på sätt och viss att dom gör det,för det skulle vara så otroligt skönt att vara själv i en hel helg,fast när han åker så saknar man han otroligt mycket. Så är det alltid hehe.

Få se om jag släger in nått inlägg i helgen för jag kommer ha med mig datan eftersom jag måste göra ett litet prov genom nätet i morgon kl 17.

Pussar på er alla och ha en trevlig helg !


var på bilbingo igår. med matte och lena





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback