Fredag !

Idag så åkte vi och hämta Lena och begav oss till Erikslund,vi var in på nisses och handla där,men hitta knappt nå.
Jag gick jag kolla på min lampa jag vill ha men har aldrig pengar att köpa den =/
Så fika vi där också..
Gick sen in på Tati och matte köpte en tröja så åkte vi och lämna lena och så köpte vi med oss grekiska hem..
Men gud så dyrt det har blivit där.. Hmm..

Och nu sitter jag här och undrar vad man ska hitta på ikväll.
Ska ta nått glas vin iaf men sen då ?

Matte ska prata med putte också snart och kolla om dom skulle åka upp till hagge snart nån helg.
OCh gud vad skönt det kommer bli då och vara själv hemma en hel helg =)
Ska bjuda hem några vänner då och ha fest tror jag =) Skulle vara kul..
Hoppas dom åker snart hehe..
Alltid skönt att vara själv nån gång ibland. Man behöver det tror jag..

Nej nu ska jag ta ett glas vin..
Puss och Kram och ha en trevlig helg alla..Va rädd om er !




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst är det skönt ibland och få vara själv! Man behöver de verkligen och bara få rå om sig själv.



Vad ska ni göra imorgon? Lust att ses? Pussen <3

2009-08-14 @ 20:54:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback