Fredag..

Helt plötsligt igår kväll så började jag hosta och kände mig lite febrig.
Och avrt orolig ifall det var svininfluensan men i morse när jag vaknade hade fortfarande hosta men sen efter jag hade ätit frukost försvann det och jag vart pigg. Fatta inte var det var för nått.
Kanske håler på att bli sjuk men inte i svininfluensan iaf för då har man torrhosta och jag hade slemhosta.
Men palla bli sjuk,hoppas de inte kommer tillbaka..

har städat här hemma idag,matte kom hem för någon timme sen för han mådde illa stackarn,dålig mat på 55:an säkert (han hade ätit där på lunchen)..
Men han ligger och sover nu så jag fick avbryta mitt städande...
Och vrålhungrig är jag också och inge mat har vi hemma och matte sover så vi kan inte åka och handla,blir väl att man får gå till ica man det är rätt mycket jag behöver handla  och drygt att bära allt det hem.
Få se hur jag gör.. Har mycket skolarbete också jag måste bi klar med idag..Hur ska jag hinna allt med en sovande karl.
och han ska ju hjälpa anna och mange idag så han måste nog ta och palla sig upp ur sängen..

Ska försöka väcka han nu..
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback