Fredaaag !

Hann aldrig att skriva nått igår.
Jag pluggade igår på dagen sen på kvällen åkte vi till annas jobb och var där ett bra tag..
Idag så har jag tränat,pluggat och bara tagit det lugnt. Kvällen kommer bli lugn. Vi tänkte först dra över till Fredde men det blir inte så. Blir i stället film hemma. Fast jag är så otroligt rastlös idag och är väldigt irriterad på folk som skriver så otroligt dumma saker om tjocka människor.. Fy fan säger, har lust att avrätta människan. Nämner inge namn,tråkigt att man ska behöva bli så förbannad på såna missfoster till folk, Ska inte lägga nå mer energi på sådana freak...

I morgon ska jag och matte gå på bio vi ska se en sommar med göran har hört att den ska vara bra så hoppas det..

Har faktis inte så mycket mer att skriva. Ska nu få massage av matte..
och just ja nu ska jag berätta för er också vad för överraskning jag hade åt min mamma.
Jag ska ta med henne till Skultuna massage och spa på tisdag,vi ska få klassisk massage i 40 min =)
Hon av nån förtjänar det verkligen.

Ha en trevlig kväll. Puss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Missfoster till folk har inget annat o göra ...livet är surt för vissa idioter

2009-08-22 @ 18:03:32
Postat av: Elin

Vad skönt och gå på Massage :) Va filmen bra?

Vi är på Västkusten nu.. Vi får ses när vi kommer hem tycker jag.. Pusskram <3

2009-08-23 @ 13:33:35
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback