En helg i stugan !

I fredags så åkte vi upp till Elins pappas stuga utanför kopparberg.
Vi köpte med oss pizza från kopparberg eftersom alla var vrål hungriga.
Så satt vi på altan hela kvällen och det var så skönt ute.Vi grillade även på kvällen..

Lödagen : Då åkte vi till in till ludvika och handlade lite kläder,eller bara jag och elin hittade något.
Sen så åkte vi tillbaka ill stugan och gjorde i ordning för kräftskivan,det var massa kräftor,räkor,ostar,kex och sånt..mm så gott det var.
Sen på kvällen ville jag ta ett kvällsdopp så vi gick ner till sjön och badade.Men det var så jävla dryga och mycket mygg så vi var inte kvar så länge.

Söndagen så spelade vi spel,käkade och städade så vi kom hem vid 18,30.
Hade en jätte trevlig och rolig helg.Tack mina vänner och älskling <3<3

Igår var det lugnt. Vi var en stund på annas jobb sen gick vi  ut med nisse. På kvällen kollade vi på filmer,den första minns jag ej vad den hette men så kollade vi på 17 again =) Den var bra..

Idag så vaknade jag på fel sida tror jag,har varit lite småtjurig hela dagen.
Har städat och min karl satt bara vid den jävla datan,så det gjorde mig ännu mer arg,Men så kom han och sa att han kunde hjäpa till,så han gick och gjorde rent vardagsrummsbordet sen gick han och la sig på sängen och somnar.så han ligger nu och sover. Hmm vad ska man göra med såna som han ??

Nej nu ska jag hänga upp tvätten och väcka han..

Love //








Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv stumpan! :) Hade verkigen en super bra helg. De är så kul att vara med er <3... Puss

2009-08-11 @ 20:26:50
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback