En aktiv dag.

Har hunnit rätt mycket idag. Gick upp när matte åkte till jobbet halv sju,pigg som fan var jag =)
Vilket jag ALDRIG är på morgonen,gjorde i ordning till frukost och satt min och gjorde några uppgifter till skolan.
vart klar rätt fort,så ställde jag min på träningsmaskinen och körde på den i 40 min.
Sen in i duschen och tog 09,00 bussen ner på stan med Lena..
Men sen vid ett vart jag så jävla trött men det är borta nu,är lika pigg igen.
Men gud vad skönt det var att gå upp så tidigt i morse,känns som man fick mycket gjort idag och endå är klockan bara sjugo över tre.
Snart kommer matte hem,då ska vi göra mat och sen iväg och kolla på anna och manges nys hus =)
Fast har redan varit utanför och kollat för någon vecka sen hehe..
Faktis ett mysigt område..

Har iaf gått ner 2,5kg på 2 veckor. Går inte så fort men bättre än ingenting. Msået köpa nya träningsskor, får så ont i fötterna av dom jag har nu.

nej ska tänka ut nått att äta nu.. Har faktis aldrig gjort så mycket sallad varje dag som jag göra nu haha. Men gott är det =)

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: naliie

fin blogg :D

2009-08-27 @ 22:57:52
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra jobbat

2009-08-28 @ 06:44:51
Postat av: naliie

tack detsamma :)

2009-08-28 @ 11:40:35
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback