Dag 1

Idag är det första dagen på mitt nya liv.
Har skrivit upp massa nya maträtter (nyttiga) så ska vi åka och handla om en stund.
Jag ska klara det är nu,knner mig verkligen motiverad.
Idag så vägde vi oss och mätte några delar på kroppen och ska göra det nu varje söndag så man ser hur mycket man går ner.
Ikväll ska matte gå ner till gymmet och träna med fredde och jag ska ta min ipod och ta en powerwalk.
Ni kommer kunna följa mitt kamp till min målvikt här på bloggen.
Jag kommer böörja skriva varje dag nu,känner att det kommer vara skönt att göra det.
Vi ska nu ta bort ALL dricka,alltså allt med socker,inge chips,godis eller nått sånt.
Och äta nyttig mat bara. Vi tänkte först ta bort all kolhydrater men läst så mycket att det inte är bra.
Men vi ska minska väldigt mycket på det iaf,som t.ex 1 potatis,kött och massa sallad.
Väldigt lite kolhydrater.. Och ett av det viktigaste , TRÄNA,MOTIONERA !!
Ska klara det här nu ska verkligen det..

I fredags varrt det iaf lite vin drickande,men vart skit sugen på att festa men tyvärr var det knappt nån som gjorde det,så det vart att sluta att dricka tillsslut när man hade blivit lite berusad.så vi la oss i soffan och kollade på 2 st filmer, eller var det 3 ?
I går så kom Elin och Robin hit,vi kollade på film men sen fasnade jag och elin ute på balkongen jätte länge,men det var skönt att prata om massa problem och sånt som ligger och skaver på oss,och vi har precis samma probem.
Ibland blir jag faktis rädd hur lika våra liv är varandra.. Men det är skönt att prata med en som vet hur det är.
Sen gick vi in och fasnade i soffan i sället och fortsatte vårat prat,dom gick hem strax före 03 =)

Har nyss ätit så nu ligger jag här i soffan och vilar magen. Ska snart göra i ordning mig,för vi ska ut och handla sen blir det ut och gå och träna..
Skriver mer i morgon.
Måste göra mig klar nu.. Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback