Bjurhovda m.m.

Idag så gjorde jag klart några uppgifter och det gick väldigt snabbt.
Så då hade jag inget att göra så jag gick till mamma och sen åkte vi ut till maxi och kollade lite oc handla.
Så åkte vi till odén och släppte hundarna.så dom fick springa av sig.
Sen hem till mamma igen och satt på balkonge och pratade. när jag gick hem tog jag en lååång omväg så jag fick min motion idag. Var helt slut när jag om hem för det var så varmt och jag hade massa klder på mig hehe..
Gjorde mat och nu sitter jag här helt mätt och väntar på att travet ska börja,har nämligen spelat på hästar idag. Hoppas man vinner nått.. Vem vet jag kanske blir miljonär ikväll. Kan ju alltid hoppas hehe.. I så fall kommer jag åka och köpa mig en sjötomt jag har sätt så ska jag bygga migg drömhus =)

Igår så åke vi till okq8 på norrleden för att tona rutorna i Gör det själv hallen. Och matte betalde rätt mycket för den toningen för det var redan anpassbara,aa visst,vi fick ju endå skära på sido rutorna =/ Piss företag..
Slänger upp lite bilder hur det vart.

Ska kolla vidare på tv nu..

Älskar denna låt.. Helt underbar <3


Före(bilen är blöt så det kan se konstigt ut på alla bilder)


Efter



Ett bra märke ;)




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad snyggt de blev ;) Riktigt bra, vad duktiga ni var som satt upp de själva.. Puss

2009-08-19 @ 20:16:09
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja de hoppas jag med :) Hoppas på fint väder. Ni får ha det så bra här hemma så får vi ses när vi kommer hem :) Jag såg att du hade fört över, de var precis rätt summa :) Ta hand om dig.. Puss love <3

2009-08-19 @ 20:22:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snyggt det vart

2009-08-20 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback