Uppdatera..

Idag ahr jag varit med mamma hela dagen.trevligt.
Kom hem och började diska,satt mig vid datan för att träna på teorin vart skit arg på mig själv för mitt jävla huvud fattar nada.Jävla cp dyslexi,blir så arg på mig själv när jag inte fattar vad jag läser ibland.Så stog matte och tjatade om nå jävla championer han ville ha i maten(jag tycker inte om svamp) så jag vart så trött på mig själv så jag drämde näven på datan så då pajade den.smart ? Nej! så nu måste jag köpa ny hårddisc,matte sa att den pajade för det var där jag slog.Man gör en sak och tänker sen och aldrig tvärt om inte jag iaf tyvärr.Så nu ångrar jag det.
Efter det vart min dag bara piss,känns som mitt liv bara dahlar neråt och aldrig uppåt.
Allt jag gör eller tänker går bara åt skogen..Idag känns mitt liv åt helvete,vill bara lägga mig och sova och vakna i morgon och allt e bra.MEn kommer vakna i morgon och känna samma jävla skit...
I morgon ska jag försöka få vissa saker att ordna upp sig.Så jag får lite positivt i mitt liv.Hoppas det går bara..

Vad ska jag göra nu då ? Känner mig uttråkad och tjurig..
Och matte har somnat på soffan nu hör jag.
Fick lov att skriva av mig lite.

Hejdå !!



Kommentarer
Postat av: Elin

Det är bra att få skriva av sig ibland. Hoppas du känner dig lite gladare snart då :) Men man får ha dagar då allt är piss... De har jag ofta hahaha... Pusspådig

2009-04-20 @ 19:32:10
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: mamma

Men skruttan då ...kom ihåg vad jag sagt om ilskan ..puss

2009-04-21 @ 07:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback