Tisdag

I morse drog jag ner till skolan en stund.Efter det drog jag till bjurhovda och hälsade på.
Träffade även S & J en snabbis.Sen tillbaka till mamma. Gick upp till svärföräldrarna när M kom hem från jobbet.
Trevligt.,Vi drog sen hem och gjorde mat men vart ej lyckat,skulle pröva nått nytt men smakade skit så det vart att dra och käka kebab på 55an.Lika trevligt där nu oxå haha. M friar till mig varje gång jag kommer in Haha.
Ska när som hellst kolla på andra avenyn.

Igår var vi ute på erikslund och så köpte Matte kläder och jag fick även en klänning av han.Tack älskling <3

Nej nu börjar det snart..

Puss hej

(ORKADE INTE SKRIVA NAMN IDAG SÅ DET VART BARA FÖRSTA BOKSTAVEN :p )



Kommentarer
Postat av: Aschmanda

sv: Hehe jag med ! :)

2009-04-28 @ 20:43:59
URL: http://aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback