Sooooooool

gud vilket härligt väder det är idag =) Och så jävla varmt oxå,bättre kan det inte bli.
har suttit på balkongen idag och lyssnat på musik och sen gick jag hem till mormor och morfar för där var mamma,moster och ronny =)
Sen åkte jag och mamma hem till henne och satt oss i solen,det var skit skönt,satt och snacka skit och tog det lugnt.
Så kom matte och hämtade mig vid 15 tiden,vi har nyss ätit och matte har precis åkt hem till hans syrra och ska fixa nått med hennes data så jag är själv en stund och det är alltid lika skönt att få vara för sig själv =)

I morgon är det tordag redan =) Så snart är det helg,sköt..Blir lugnt i helgen,är ju inte lika fest sugen längre.
känner som jag kan vara utan alkohol faktis och det ska jag vara oxå ett tag.
har faktis bara mått dåligt som fan när jag ahr druckit nu för tiden.Men jag kan gärna vara med folk som dricker,det gör mig ingenting =) Som sak man kan ha kul utan alkohol oxå,fast lite roligt är det att alla blir så öppna när dom dricker haha.

Nej nu ska jag prata vidare med mina vänner på msn =)
Och jag hoppas som fan att jenny får en lägenhet här i v-ås så jag kan då träffa henne massa.
Och på måndag börjar ju skolan så då kommer man träffa jeanette mer för vi kommer gå i samma klass =)

Puss och kram alla där ute



Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gumman att du känner att du inte behöver alko...det är inte värt att må piss puss

2009-04-02 @ 11:35:24
Postat av: Elin

Ja de är verkligen omoget. men jag tror dig ;) Väldigt konstig hur de kan bli samma ip nummer. Skumt. Jag är inte arg eller något. Blev bara lite förvånad då jag trodde att de var du. vilket jag tycker är förståligt. Men vi glömer de där nu. HAde bäst gumman! Puss

2009-04-06 @ 16:29:06
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback