Möte !

Helgen har varit hur lugn som helst..Har inte mått så bra.
Igår mådde ja bättre och ville ut ett tag.Så vi åkte til bjurhovda och hälsade på,matte gick till sina föräldrar och
jag gick ner till mamma fast hon jobbade men jag hälsade på dogge och micke.
Sen så åkte ja,matte och lena ut till ikea.Vi köpte lakan,nya täcken och tallrikar.Såna fina.hehe.
Sen hem och gjorde ordning mat och la oss i soffan och kollade på film.

Idag ska jag ner på stan,ska på möte där 13,45 =( orkar inte men måste..
Så ska jag gå till ett ställe och kolla lite om de finns jobb..
Vill värkligen ha ett heltidsjobb nu !!!
Nån som har nått till mig ??

Och ja vet inte vad de är med mig ida.Är helt trött.I morse så ville ja inte ens gå upp.,Ja orkade inte öppna ögonen,jag ville bara ligga där hela dagen.Men tillslut kunde inte somna om för katten slickade mig i ansiktet hela tiden och gick på mig.
Hon ville väl ha mat hehe.Så hon fick som hon ville.Skrev tillomed medelande till matte och minns inte vad ja skrev så jag fick kolla på telefon igen.Så trött var jag och då hade jag redan varit uppe i 45 min hahaa..

Nu ska ja gö mig ordning.Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback