julstämning

Matte och jag längtar värkligen till juafton idag.Så nu lyssnar vi på julmusik (santa claus is coming to town)
och så håller vi på och gör jansson,köttbullar,prinskorv,gräddfil med gräslök och sill.
mmm va gott det ska bli. Vill ha JUL nu !

Helgen !


Fredag
Ja då fick jag icke vara hemma,för matte hade några jobbar kompisar här, men sen drog dom till strike
och bowlade,sen så gick dom till BMB.
Jag var hemma hos mamma sen vid 9,30 så då gick jag hem,stannade och pratade med micke en kompis en snabbis sen hem.
Kollade på tv och satt vid datan och hade inge roligt alls.
Men sen kom matte hem vid 02,30 och var rejält full,hahaha.
Ååå vad han prata och skulle hålla på och pussas och de,haha.
Sen somnade han som en stock.

Lördag

Ja då fattar ni ju att matte mådde inge bra alls.
jag cyklade till skiljebo och handla massa onyttigt.
Vi åt potatisgratäng och kött,sen chips o dip och cola.

Söndag

Idag har vi varit på bjurhovda och sen åkte vi och storhandla :) sen inge mer.
Och ida e det andra avenyn :):):):) wiiiiie och mys.

Puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback