Härligt med helg !

Halloj !!

Igår så kom Elin o Robin hit =)
Killarna åkte och köpte mat,fast jag och matte åt bara glass.
Sen åt vi kladdkaka jag hade gjort och kollade på pogram på tv :)
Och bara tog de lugnt..

idag har jag inte gjort mkt alls.Gick med nattline till klockan 15,00 hade så ont i huvudet idag.
Sen gjorde jag mig ordning och gick till affären och sedan gjorde vi potatis,fisk och nån sås med cream fech,skit gott vart de.I morgon ska vi göra planksekt mmm ;)

Blir att ta de lugnt i morgon,för på lördag så blir de att öla, Jag,matte,johan,sofie,möller och krille ska basta och badabubbelbad och dricka :) ska bli skönt..

Nu ska ja prata vidare med folk på msn..
Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback