Söndag = ångest

Jag hatar söndag,jag får typ lite ångest då för jag vet att i morrn är det måndag och då går alla tillbaka till allvaret och det roliga är slut och det är många dagar kvar till en ny helg..
Det enda jag ser som är positivt det är Andra Avenyn =)
Nu håller vi och gör ordning mat,eller matte fixar det ida,sen så ska vi kolla på film det blir donkey punch :)
Hoppas den är braq,det värkar så iaf..

Igår så var elin o robin här =)
Mycket trevligt,Vi kollade på Arn - Riket vid vägens slut. Den var helt okej =) Tråkigt bara att det var sista arn filmen..
Sen satt vi och pratade och hade myskväll =) Kul att träffa dom iaf <3<3

Nej nu ska jag hjälpa till med maten.
Och hoppas att tiden går fort tills 20,00 men det är ju fan 5 timmar kvar :(

Ha en trevlig söndag

Love / Bella

donkey punch






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback