Äntligen Fredag !

Igår så målade jag och mamma hennes hall =) Det vart fint men snacka om att jag ahde ont i nacken och fick nästan som ett migrän anfall på kvällen,fick lov och lägga mig klockan 21,00 för jag ahde så ont i huvudet..
Men idag har jag bara ont i nacken,men hoppas det går över..Och att jag inte får ont i huvudet för ida ska det festa :D
Dra till söt jenny ikväll :) Trevligt trevligt :D

Ska iväg med morsan snart och hämta smörgåstårtor för hon fyller år i morgon :)
Sen ska hon skjusa mig till bolaget :)

Nu ska jag käka frukost sen gö i ordning mig..

Ha en trevlig kväll..


Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Hoppas du får roligt ikväll... Festa lite för mig också. Jag hade också värsta migrän anfallet igår.. De är så jävla drygt! Puss på dig

2008-11-28 @ 11:03:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback